Dag 9: Baños

29 juli 2015 - Baños de Agua Santa, Ecuador

Vandaag een dag om zelf in te delen. Voor velen een dag om even bij te komen. Zo ook voor ons. Eerst wat uitgeslapen en rustig aan gaan ontbijten. Om 10.00 uur zijn wel gaan schommelen boven een ravijn van ongeveer 400m. Het was helaas erg mistig waardoor we al schommelend geen uitzicht hadden op de vulkaan Tungurahua (actieve vulkaan) het leverde wel mysterieuze beelden op.

Daarna zijn we in het hotel in de wifi zone gaan relaxen en in de spa gaan bijkomen in een zwavelbad en afsluitend een massage van 70 minuten. Heerlijk!

Met de hele groep hebben wel 's avonds nog een poging gedaan om de spugende vulkaan de Tungurahua zien, maar helaas was het nog steeds te mistig en bewolkt.

Morgen staat ons een groot avontuur te wachten. De Chimborazo vulkaan tot 5000m op en afdalen op de mountainbike. Het wordt spannend of we de top gaan halen ivm. kans op hoogteziekte. De bananen, nootjes, waterflessen, zoutjes, bananenchips en cola is ingeslagen. Je schijnt het nodig te hebben.
Ik heb er in elk geval zin in, wel spannend hoor!

1. Hans & Ellen:
    30 juli 2015
    Hoi Jamie en Yara. Even fijn een dagje rust gehad. Mooie foto's uit de jungle. Nu wens ik jullie succes met het beklimmen van de vulkaan en daarna met het afdalen. Doe vooral rustig aan.
    Groetjes van de Heinekendijkjes
  2. Loes en Remko:
    hoi Jamie,
    Wat zal jij de vakantie van je leven meemaken zeg !
    En ook die foto's, prachtig.
    Lekker dat je gisteren even mocht bijkomen, want met zo'n vakantie kom je niet aan rust toe, zou zonde zijn als je iets zou missen.
    Ben erg benieuwd hoe de vulkaan en het mountainbiken vandaag zal zijn.
    Veel plezier verder en doe voorzichtig.
    Dikke kus van ons allemaal.
  3. Oma en opa:
    30 juli 2015
    jamie en yara jullie waren er zeker wel aan toe om een dag te niksen we genieten van jullie mooie verhalen en mooie plaatjes wees voorzichtig dikke kus
  4. Henry en Francisca & de meiden:
    1 augustus 2015
    Mooi avontuur in de jungle en vooral met meneer spin in jouw tent haha!Als ik naar de foto's kijk wil ik er oom bij zijn met die prachtige natuur vol met mooie dieren en planten. Dit is een droomreis zo mooi...geniet er nog van.xxx van de maassluisers