Dag 10: Chimborazo

30 juli 2015 - Chimborazo, Ecuador

Wauw wauw wauw wat een te gekke dag was dit!

Ik heb de top bereikt van de Chimborazo en het ging eigenlijk nog best makkelijk . Bovenop was er van iedereen een oerkreet te horen.
 Het weer was fantastisch toen we de beklimming aan het doen waren.
Na de beklimming een klein stukje te voet afgedaald een warme lunch gekregen en toen begon het mountainbiken. Eerst 8km onverhard over de heuvels op de vulkaan en daarna asfalt door dorpjes. E afstand was 35km, maar dat was zo gefietst.
Echt waar dit was een fantastische dag!

Nu bijkomen morgen om 5.30 uur vertrekken we weer naar de volgende stad.

1. Hans & Ellen:
    31 juli 2015
    O o o Jamie. Ik ben jaloers op zo'n mooie reis. Prachtig en wat een mooie foto's ook op WhatsApp. Lekker verder genieten. Veel plezier xxx. Uit de Narcisstraat
  2. Hans & Ellen:
    Yeehh, super,top, gaaf, je heb de top behaald. Weer een moment waar je trots op mag zijn. Met een afdaling op de bike naar beneden ...waanzinnig.
    Jij bent trots op je prestatie en wij zijn super trots op jou
    Liefs mam&pap
  3. Roel Schutrups:
    31 juli 2015
    Het begint routine te worden. Iedere ochtend voordat het echte werk begint even je blog bekijken om je mooie verhalen lezen en de jaloersmakende foto's bekijken.
    Geweldig! Ga zo door, en blijf genieten.
  4. Hans & Ellen:
    31 juli 2015
    Zo ben ik je een keer voor.